Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Bottendaal
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Bottendaal »

jackkreta schreef:
wo 29 jul 2020, 15:03
Kanchelskis schreef:
wo 29 jul 2020, 14:01
jackkreta schreef:
wo 29 jul 2020, 13:49
bertje schreef:
wo 29 jul 2020, 11:32
Kanchelskis schreef:
wo 29 jul 2020, 11:02
Ik zal me wel niet populair maken, maar ik irriteer me aan de mensen die meteen "off-topic" gaan roepen als het onderwerp even een andere wending krijgt. Het onderlinge gezeik is soms overbodig maar ook begrijpelijk op een plek waar gediscussieerd wordt. Dat gebeurd op de werkvloer, in families, in vriendengroepen, op Whatsapp. Verschillende persoonlijkheden treffen elkaar. Maar als in nieuwe spelers even over Romeny gesproken wordt omdat het in het verlengde ligt van wel/geen nieuwe spits staan er een paar al te steigeren.

Maar sommige mensen hebben als ze zo in het leven staan denk ik ook de tijd van hun leven de afgelopen maanden.. Als er iemand op 1.40 meter van je af staat meteen het vingertje dat 1.50 meter de maat is :tu:
:withstupid: Ook fijn dat ze dan dunnetjes hetzelfde doen door met z'n 3en in het topic te zeiken dat het topic vervuilt wordt. En we zijn daarnaast inderdaad niet in een encyclopedie bezig waar onder de letter A alleen maar zaken met beginletter A mogen komen. Ik zit hier vooral om een beetje over NEC te ouwehoeren..
Maar je kunt dan toch wel in het juiste topic ouwehoeren? Bijvoorbeeld Ole heeft een eigen topic.
Als je het hebt over wel/geen nieuwe spits kan het toch zijn dat Ole ter sprake komt? Als je het hebt over Baretto op het middenveld en het middenveld van vorig seizoen komt ter spraken, moet je dan perse naar de topic Mart of Jellert?

Wat is dat voor OCD-achtige manier van forummen als je het mij vraagt..
Daar ben ik voor behandeld. :biggrin:
https://m.youtube.com/watch?v=LO2LiswfEgk

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
wo 29 jul 2020, 15:08
jackkreta schreef:
wo 29 jul 2020, 15:03
Kanchelskis schreef:
wo 29 jul 2020, 14:01
jackkreta schreef:
wo 29 jul 2020, 13:49
bertje schreef:
Kanchelskis schreef:
Ik zal me wel niet populair maken, maar ik irriteer me aan de mensen die meteen "off-topic" gaan roepen als het onderwerp even een andere wending krijgt. Het onderlinge gezeik is soms overbodig maar ook begrijpelijk op een plek waar gediscussieerd wordt. Dat gebeurd op de werkvloer, in families, in vriendengroepen, op Whatsapp. Verschillende persoonlijkheden treffen elkaar. Maar als in nieuwe spelers even over Romeny gesproken wordt omdat het in het verlengde ligt van wel/geen nieuwe spits staan er een paar al te steigeren.

Maar sommige mensen hebben als ze zo in het leven staan denk ik ook de tijd van hun leven de afgelopen maanden.. Als er iemand op 1.40 meter van je af staat meteen het vingertje dat 1.50 meter de maat is :tu:
:withstupid: Ook fijn dat ze dan dunnetjes hetzelfde doen door met z'n 3en in het topic te zeiken dat het topic vervuilt wordt. En we zijn daarnaast inderdaad niet in een encyclopedie bezig waar onder de letter A alleen maar zaken met beginletter A mogen komen. Ik zit hier vooral om een beetje over NEC te ouwehoeren..
Maar je kunt dan toch wel in het juiste topic ouwehoeren? Bijvoorbeeld Ole heeft een eigen topic.
Als je het hebt over wel/geen nieuwe spits kan het toch zijn dat Ole ter sprake komt? Als je het hebt over Baretto op het middenveld en het middenveld van vorig seizoen komt ter spraken, moet je dan perse naar de topic Mart of Jellert?

Wat is dat voor OCD-achtige manier van forummen als je het mij vraagt..
Daar ben ik voor behandeld. :biggrin:
https://m.youtube.com/watch?v=LO2LiswfEgk
:biggrin: :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

bertje schreef:
Kanchelskis schreef:

Het maakt me geen snars uit dat er in een topic over bv Ole, er gedraaid wordt naar Okita. Als de discussie zo gaat, prima. Uiteindelijk wel weer terugkomen naar het onderwerp. Maar geen enkele discussie is exact te koppelen aan het onderwerp.

Waar ik me aan erger is dit: Als ik of een ander een reactie geef en ik kom twee uur later terug op het forum, dat ik moet doorscrollen door dit soort berichten:

- BennyT heeft 100 aliassen
- Tiel is een lastige klootzak, plus 500 telkens terugkomende voorbeelden.
- Discussies over het uitlaten van honden.
- Iemands privéleven erbij halen. Mijn vrouw dit en jouw vrouw dat.
- Wiens NEC is dit blablablabla bla

Dat is wat bedoel met off-topic.

Plaats reactie