Vooruit, die mensen zullen er best zijn. Maar ik heb het idee dat jij hier steeds ageert op een beeld wat ik helemaal niet langs zie komen. Zelf vind ik het balkenshirt gaaf omdat het bijzonder is, en daarbij omdat het cult is, maar ik zal niet doen alsof het een shirt is wat traditie is, want dat is inderdaad aantoonbaar onjuist.Polleke schreef: ↑do 28 nov 2024, 01:20Niemand zag het als een traditie shirt......Ayub schreef: ↑di 26 nov 2024, 11:38Niemand zegt dat het een traditieshirt is. Mensen vonden het mooier/bijzonderder, er kwam een stemming, het balkenshirt won. Nu hebben we het alweer enige tijd en we hebben de kans om er alsnog een traditieshirt van te maken door niet weer te gaan veranderen.Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:02Het bizarre is: ik ben inmiddels om. Ow... ik vind dit shirt zeker niet een 'tradititieshirt'. Iedereen die dat zegt is in mijn ogen knettergek. Ik vind het wel meer een 'statement'. Ik heb geen problemen meer met dit shirt, maar ik blijf wel problemen hebben met die verkiezing ooit. Dat is en was gewoon fout.
Het is op alle fronten 'een fout shirt'. Maar daar kan je ook je kracht uit halen. Andere shirts waren 10 keer mooier als deze, maar het shirt heeft wel 'karakter'. Ik zou het btw wel cool vinden als we met 'uit-' en 'derde-' shirts wat meer zouden kiezen voor de andere vrij volle shirt historie de we hebben. We hebben bv een paar schitterende wit-dominerende uitshirts gehad.
Het verhaal over de evaluatie ken ik overigens niet, maar als dat klopt is het inderdaad kwalijk.![]()
![]()
. Naja, als jij dat denkt.
NEC 125 jaar
Re: NEC 125 jaar
Kijk eens wat een mooi traditioneel NEC tenue.

Geweldig shirt! In deze tijd werd ik verliefd op NEC. Sije Visser werd mijn idool.

In een tijd toen voetbal nog puur was, en niet verpest door commercie en matennaaierij.
In bezit van TC3 en VT2. 

Ik ben en blijf pissig over die verkiezing. Ik vond en vind deze te goor voor woorden. En de inzet sloeg nergens op..., balkenshirt als traditieshirt (kansloos qua argumentatie), alleen seizoenskaarthouders die mochten stemmen. Het gaat van A tot Z tegen mijn eerlijkheid. We hebben geen traditieshirt en er zijn zoveel NEC mensen die geen seizoenskaart hebben.Ayub schreef: ↑do 28 nov 2024, 09:53Vooruit, die mensen zullen er best zijn. Maar ik heb het idee dat jij hier steeds ageert op een beeld wat ik helemaal niet langs zie komen. Zelf vind ik het balkenshirt gaaf omdat het bijzonder is, en daarbij omdat het cult is, maar ik zal niet doen alsof het een shirt is wat traditie is, want dat is inderdaad aantoonbaar onjuist.Polleke schreef: ↑do 28 nov 2024, 01:20Niemand zag het als een traditie shirt......Ayub schreef: ↑di 26 nov 2024, 11:38Niemand zegt dat het een traditieshirt is. Mensen vonden het mooier/bijzonderder, er kwam een stemming, het balkenshirt won. Nu hebben we het alweer enige tijd en we hebben de kans om er alsnog een traditieshirt van te maken door niet weer te gaan veranderen.Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:02Het bizarre is: ik ben inmiddels om. Ow... ik vind dit shirt zeker niet een 'tradititieshirt'. Iedereen die dat zegt is in mijn ogen knettergek. Ik vind het wel meer een 'statement'. Ik heb geen problemen meer met dit shirt, maar ik blijf wel problemen hebben met die verkiezing ooit. Dat is en was gewoon fout.
Het is op alle fronten 'een fout shirt'. Maar daar kan je ook je kracht uit halen. Andere shirts waren 10 keer mooier als deze, maar het shirt heeft wel 'karakter'. Ik zou het btw wel cool vinden als we met 'uit-' en 'derde-' shirts wat meer zouden kiezen voor de andere vrij volle shirt historie de we hebben. We hebben bv een paar schitterende wit-dominerende uitshirts gehad.
Het verhaal over de evaluatie ken ik overigens niet, maar als dat klopt is het inderdaad kwalijk.![]()
![]()
Inmiddels ben ik verandert van mening. Dit shirt is een beetje een icoon geworden de laatste jaren. Ik blijf 10000 % achter mijn mening staan van toen, maar snap dat dit inmiddels wel de beste optie is.
Ik vind het eigenlijk wel logisch dat alleen seizoenkaarthouders mochten stemmen.Polleke schreef: ↑za 30 nov 2024, 02:47Ik ben en blijf pissig over die verkiezing. Ik vond en vind deze te goor voor woorden. En de inzet sloeg nergens op..., balkenshirt als traditieshirt (kansloos qua argumentatie), alleen seizoenskaarthouders die mochten stemmen. Het gaat van A tot Z tegen mijn eerlijkheid. We hebben geen traditieshirt en er zijn zoveel NEC mensen die geen seizoenskaart hebben.Ayub schreef: ↑do 28 nov 2024, 09:53Vooruit, die mensen zullen er best zijn. Maar ik heb het idee dat jij hier steeds ageert op een beeld wat ik helemaal niet langs zie komen. Zelf vind ik het balkenshirt gaaf omdat het bijzonder is, en daarbij omdat het cult is, maar ik zal niet doen alsof het een shirt is wat traditie is, want dat is inderdaad aantoonbaar onjuist.Polleke schreef: ↑do 28 nov 2024, 01:20Niemand zag het als een traditie shirt......Ayub schreef: ↑di 26 nov 2024, 11:38Niemand zegt dat het een traditieshirt is. Mensen vonden het mooier/bijzonderder, er kwam een stemming, het balkenshirt won. Nu hebben we het alweer enige tijd en we hebben de kans om er alsnog een traditieshirt van te maken door niet weer te gaan veranderen.Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:02Het bizarre is: ik ben inmiddels om. Ow... ik vind dit shirt zeker niet een 'tradititieshirt'. Iedereen die dat zegt is in mijn ogen knettergek. Ik vind het wel meer een 'statement'. Ik heb geen problemen meer met dit shirt, maar ik blijf wel problemen hebben met die verkiezing ooit. Dat is en was gewoon fout.
![]()
Inmiddels ben ik verandert van mening. Dit shirt is een beetje een icoon geworden de laatste jaren. Ik blijf 10000 % achter mijn mening staan van toen, maar snap dat dit inmiddels wel de beste optie is.
Polleke rage incoming.
DJTEEF! schreef: ↑za 30 nov 2024, 08:06Ik vind het eigenlijk wel logisch dat alleen seizoenkaarthouders mochten stemmen.Polleke schreef: ↑za 30 nov 2024, 02:47Ik ben en blijf pissig over die verkiezing. Ik vond en vind deze te goor voor woorden. En de inzet sloeg nergens op..., balkenshirt als traditieshirt (kansloos qua argumentatie), alleen seizoenskaarthouders die mochten stemmen. Het gaat van A tot Z tegen mijn eerlijkheid. We hebben geen traditieshirt en er zijn zoveel NEC mensen die geen seizoenskaart hebben.Ayub schreef: ↑do 28 nov 2024, 09:53Vooruit, die mensen zullen er best zijn. Maar ik heb het idee dat jij hier steeds ageert op een beeld wat ik helemaal niet langs zie komen. Zelf vind ik het balkenshirt gaaf omdat het bijzonder is, en daarbij omdat het cult is, maar ik zal niet doen alsof het een shirt is wat traditie is, want dat is inderdaad aantoonbaar onjuist.Polleke schreef: ↑do 28 nov 2024, 01:20Niemand zag het als een traditie shirt......Ayub schreef: ↑di 26 nov 2024, 11:38Niemand zegt dat het een traditieshirt is. Mensen vonden het mooier/bijzonderder, er kwam een stemming, het balkenshirt won. Nu hebben we het alweer enige tijd en we hebben de kans om er alsnog een traditieshirt van te maken door niet weer te gaan veranderen.Polleke schreef: ↑ma 25 nov 2024, 21:02
Het bizarre is: ik ben inmiddels om. Ow... ik vind dit shirt zeker niet een 'tradititieshirt'. Iedereen die dat zegt is in mijn ogen knettergek. Ik vind het wel meer een 'statement'. Ik heb geen problemen meer met dit shirt, maar ik blijf wel problemen hebben met die verkiezing ooit. Dat is en was gewoon fout.
![]()
Polleke rage incoming.

Je had clubcardhouders misschien mee kunnen nemen, maar dat je ergens een grens moet stellen qua stemmogelijkheden lijkt me gewoon logisch. Anders krijg je inderdaad dat mensen die geen flikker met de club te maken hebben de boel kunnen beïnvloeden, dat zou nog veel kwalijker zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

En nog op een wedstrijddag ook.
Ik neem aan dat we daar vanavond nog wel iets van terug gaan zien.
Tuurlijk niet. De fusie tussen Eendracht en Nijmegen telt niet. Nijmegen werd immers opgeslokt door Eendracht. De oprichtingsdatum van Eendracht telt.
Mompelt iets over 15 november.... tevens de dag dat ik ook jarig ben.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Was mooi geweest als presentje bij het verlengen van de SCC
Was mooi geweest als presentje bij het verlengen van de SCC

Zo'n sjaal is toch al eerder verkocht een kant van de sjaal is precies hetzelfde de kant met de logo's?Nummer 11 schreef: ↑ma 28 apr 2025, 17:14Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Was mooi geweest als presentje bij het verlengen van de SCC![]()
Lelijke sjaal.Tyson schreef: ↑ma 28 apr 2025, 18:34Zo'n sjaal is toch al eerder verkocht een kant van de sjaal is precies hetzelfde de kant met de logo's?Nummer 11 schreef: ↑ma 28 apr 2025, 17:14Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Dat 2000 logo had nooit officieel meer herhaald mogen worden.
En dat Club uit de Benedenstad is ook wel heel erg beperkt.
Enkel Eendracht en maar zeer kort.
- Bottendaal
- Contacteer:
Maar jij bent principieel tegen alles wat verwijst naar de oprichting in 1900.burp schreef: ↑ma 28 apr 2025, 19:21Lelijke sjaal.Tyson schreef: ↑ma 28 apr 2025, 18:34Zo'n sjaal is toch al eerder verkocht een kant van de sjaal is precies hetzelfde de kant met de logo's?Nummer 11 schreef: ↑ma 28 apr 2025, 17:14Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Nee hoor, dat is het begin van de historie van onze club.Bottendaal schreef: ↑ma 28 apr 2025, 19:44Maar jij bent principieel tegen alles wat verwijst naar de oprichting in 1900.burp schreef: ↑ma 28 apr 2025, 19:21Lelijke sjaal.Tyson schreef: ↑ma 28 apr 2025, 18:34Zo'n sjaal is toch al eerder verkocht een kant van de sjaal is precies hetzelfde de kant met de logo's?Nummer 11 schreef: ↑ma 28 apr 2025, 17:14Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Juist zeer belangrijk om goed te vieren.
Een uiting met 1900 zoals in het logo (geen since), is prima te snappen.
Echter is dat niet het hele verhaal en bestaat NEC als club, de combinatie dus, nu 115 jaar.
Daar helemaal niet bij stilstaan, daar heb ik dus geen begrip voor en is cherry picking in de clubgeschiedenis.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ahh, ok.burp schreef: ↑ma 28 apr 2025, 20:32Nee hoor, dat is het begin van de historie van onze club.Bottendaal schreef: ↑ma 28 apr 2025, 19:44Maar jij bent principieel tegen alles wat verwijst naar de oprichting in 1900.burp schreef: ↑ma 28 apr 2025, 19:21Lelijke sjaal.Tyson schreef: ↑ma 28 apr 2025, 18:34Zo'n sjaal is toch al eerder verkocht een kant van de sjaal is precies hetzelfde de kant met de logo's?Nummer 11 schreef: ↑ma 28 apr 2025, 17:14Leuke sjaal! https://necfanshop.nl/products/n-e-c-sjaal-125-jaar
Juist zeer belangrijk om goed te vieren.
Een uiting met 1900 zoals in het logo (geen since), is prima te snappen.
Echter is dat niet het hele verhaal en bestaat NEC als club, de combinatie dus, nu 115 jaar.
Daar helemaal niet bij stilstaan, daar heb ik dus geen begrip voor en is cherry picking in de clubgeschiedenis.
Het kwam voor mij over alsof je een purist bent, maar het is gewoon ken je (club)geschiedenis.