Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.
Wilco van Schaik
Re: Wilco van Schaik
DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.

Op een forum betekent het woord "maar" vaak "van alles wat ik hiervoor zei vind ik eigenlijk exact het omgekeerde maar dat durf ik er niet neer te zetten"Ramon72 schreef: ↑wo 19 mar 2025, 08:00DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.![]()
-
- Contacteer:
.......wat zei ik over de Fair Play regels, toen had je al kunnen weten dat hij niet komt.Curva schreef: ↑do 20 mar 2025, 19:25Op een forum betekent het woord "maar" vaak "van alles wat ik hiervoor zei vind ik eigenlijk exact het omgekeerde maar dat durf ik er niet neer te zetten"Ramon72 schreef: ↑wo 19 mar 2025, 08:00DJTEEF! schreef: ↑wo 19 mar 2025, 07:22Clown.Beuningen23 schreef: ↑di 18 mar 2025, 22:25Ik ben geen Utrecht supporter maar goed. We zijn heel goed weggekomen dat die penalty niet werd gegeven, ESPN gemist....Van Bommel begint op TV over de beperking t.a.v. de Fair Play regels. Sta je gewoon voor lul. Voor het einde van de boekperiode verkoop je geen spelers meer dus voor de mensen die kunnen rekenen; het tekort wordt nog groter dan afgelopen jaar....gefeliciteerd.![]()
-
- Contacteer:
Geen grap’
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”
Knipping over zomerfeesten ordinair blèren op muziek.
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”

-
- Contacteer:
tja,2 aandachtsgeile mannetjes,dan krijg je dit...nijmegen28 schreef: ↑wo 26 mar 2025, 16:02Geen grap’
Knipping is trots dat hij Van Schaik heeft gestrikt. ,,Mooi dat-ie dat doet. Ik had op Facebook een heel lijstje met namen gezet en daar had ik Van Schaik zomaar tussen gezet. Dat heb ik hem doorgestuurd. En ja, toen kon hij er niet meer onderuit”, zegt Knipping. ,,Het is écht geen 1 aprilgrap, dat kan ik beloven.”![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knipping over zomerfeesten ordinair blèren op muziek.