Wanneer je Pereira als grote voorbeeld hebt dan begin ik mij toch grote zorgen te maken....Gijscoman schreef: ↑do 13 mar 2025, 11:28Video over deze jongens:
https://www.youtube.com/watch?v=-AA_V911Yqk
Mooi om zo een inkijk te krijgen in dit proces en ook mooi dat dit zo aangepakt wordt.
NEC jeugd
- Super-Simr
- Contacteer:
Re: NEC jeugd
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Redelijk vrij vertaald voor iemand die trots verteld dat hij een shirt van hem heeft gekregen en vooral naar zijn tackles kijkt om van te leren (wat iets is dat Pereira weldegelijk heel goed kan).Super-Simr schreef: ↑do 13 mar 2025, 13:16Wanneer je Pereira als grote voorbeeld hebt dan begin ik mij toch grote zorgen te maken....Gijscoman schreef: ↑do 13 mar 2025, 11:28Video over deze jongens:
https://www.youtube.com/watch?v=-AA_V911Yqk
Mooi om zo een inkijk te krijgen in dit proces en ook mooi dat dit zo aangepakt wordt.
Mooi om te zien hoe blij en trots die jongen is. Meestal hebben ze het direct over dat ze de absolute top willen halen, maar hij is er vooral mee bezig hier in de Goffert te spelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... up-u17.htm?
Leuk! Ook een stel mooie tegenstanders, misschien dat ik wel bij mooi weer een dagje ga kijken :)
Leuk! Ook een stel mooie tegenstanders, misschien dat ik wel bij mooi weer een dagje ga kijken :)
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Altijd leuk zulke toernooien, vooral als NEC mee doet. Ooit was er zo'n toernooi in St. Agatha. In Groenlo heb je er ook nog een. Best leuk om talenten te kijken.bertje schreef: ↑wo 19 mar 2025, 19:50https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... up-u17.htm?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
When Wilco talks, people listen!
Is dat niet waar zo'n toernooi aan moet bijdragen?Gerard Lopez schreef: ↑wo 19 mar 2025, 21:37Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hangt er vanaf hoeveel geld het kost....als het veel is had het wellicht op betere manieren besteed kunnen worden.illestyl schreef: ↑wo 19 mar 2025, 23:02Is dat niet waar zo'n toernooi aan moet bijdragen?Gerard Lopez schreef: ↑wo 19 mar 2025, 21:37Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
When Wilco talks, people listen!
Sponsoring. Inschrijfgeld.Gerard Lopez schreef: ↑do 20 mar 2025, 06:54Hangt er vanaf hoeveel geld het kost....als het veel is had het wellicht op betere manieren besteed kunnen worden.illestyl schreef: ↑wo 19 mar 2025, 23:02Is dat niet waar zo'n toernooi aan moet bijdragen?Gerard Lopez schreef: ↑wo 19 mar 2025, 21:37Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
Lijkt mij ook.illestyl schreef: ↑wo 19 mar 2025, 23:02Is dat niet waar zo'n toernooi aan moet bijdragen?Gerard Lopez schreef: ↑wo 19 mar 2025, 21:37Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
Reden genoeg om te kijken .E.B schreef: ↑do 20 mar 2025, 07:41Sponsoring. Inschrijfgeld.Gerard Lopez schreef: ↑do 20 mar 2025, 06:54Hangt er vanaf hoeveel geld het kost....als het veel is had het wellicht op betere manieren besteed kunnen worden.illestyl schreef: ↑wo 19 mar 2025, 23:02Is dat niet waar zo'n toernooi aan moet bijdragen?Gerard Lopez schreef: ↑wo 19 mar 2025, 21:37Allemaal leuk en aardig, oefenen tegen Liverpool O17, maar de week erna weer tegen Orion O17. Zorg er liever voor dat de jeugdelftallen weer op het hoogste niveau gaan spelen.
Aldus N.E.C.De kaartverkoop om dit toernooi bij te wonen start binnenkort. Kaarten zijn te koop vanaf € 5,- voor één dag, je betaalt € 9,- voor een passe-partout voor beide dagen. Alle gelden komen ten goede aan de ontwikkeling van onze talenten.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!