Je weet dat er een verschil is tussen een vermogen van 2,8 miljard en daadwerkelijk 2,8 miljard als banksaldo hebben?FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
En voor de mensen hier weer beginnen….. nee idd marcel hoeft helemaal niets en doet al heel veel enz enz. Het zou puur zijn als ik 2,8 miljard had en wat voor de club kon doen.
De investeerders
Re: De investeerders
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Legendario
- Contacteer:
Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
En voor de mensen hier weer beginnen….. nee idd marcel hoeft helemaal niets en doet al heel veel enz enz. Het zou puur zijn als ik 2,8 miljard had en wat voor de club kon doen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Waarom niet? Het is geen overheidssteun hè.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Volgens mij kan het wel, maar dan moet ie wel eigenaar van de club worden.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Of schenkbelasting betalenGerard Lopez schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:31Volgens mij kan het wel, maar dan moet ie wel eigenaar van de club worden.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
als hij 10% van dat geld heeft om mee te spelen is het al veelbertje schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:53Je weet dat er een verschil is tussen een vermogen van 2,8 miljard en daadwerkelijk 2,8 miljard als banksaldo hebben?FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
Maakt allemaal niks uit... we mogen onze handjes dichtknijpen met hem.nijmeguhh schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:26als hij 10% van dat geld heeft om mee te spelen is het al veelbertje schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:53Je weet dat er een verschil is tussen een vermogen van 2,8 miljard en daadwerkelijk 2,8 miljard als banksaldo hebben?FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.