Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
En voor de mensen hier weer beginnen….. nee idd marcel hoeft helemaal niets en doet al heel veel enz enz. Het zou puur zijn als ik 2,8 miljard had en wat voor de club kon doen.
De investeerders
- Legendario
- Contacteer:
Re: De investeerders
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Waarom niet? Het is geen overheidssteun hè.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
En voor de mensen hier weer beginnen….. nee idd marcel hoeft helemaal niets en doet al heel veel enz enz. Het zou puur zijn als ik 2,8 miljard had en wat voor de club kon doen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Volgens mij kan het wel, maar dan moet ie wel eigenaar van de club worden.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Of schenkbelasting betalenGerard Lopez schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:31Volgens mij kan het wel, maar dan moet ie wel eigenaar van de club worden.Legendario schreef: ↑wo 30 okt 2024, 15:03Dat kan volgens mij helemaal niet.FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
bertje schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:53Je weet dat er een verschil is tussen een vermogen van 2,8 miljard en daadwerkelijk 2,8 miljard als banksaldo hebben?FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.

Maakt allemaal niks uit... we mogen onze handjes dichtknijpen met hem.nijmeguhh schreef: ↑wo 30 okt 2024, 18:26bertje schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:53Je weet dat er een verschil is tussen een vermogen van 2,8 miljard en daadwerkelijk 2,8 miljard als banksaldo hebben?FC Hilversum schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:302,8 miljard…. Als ik Boekhoorn was dan zou in het stadion kopen er een prachtig nieuw stadion voor terug plaatsen en deze voor 1,- aan de club schenken zodat de club geen huisvestinglasten meer heeft! Dat zou pas een structurele bijdrage voor de club zijn waar de club heel lang plezier van kan gaan hebben.
En voor de mensen hier weer beginnen….. nee idd marcel hoeft helemaal niets en doet al heel veel enz enz. Het zou puur zijn als ik 2,8 miljard had en wat voor de club kon doen.als hij 10% van dat geld heeft om mee te spelen is het al veel
- jackkreta
- Contacteer:
Marcel zal het toch niet te druk hebben met Blokker?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Bedrijf achter gezichtsherkenning voetbalclub NEC wil veel meer: 'Zorg en vliegvelden': https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... -nederlaag
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ja dat het hier als proeftuin diende was wel duidelijk.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
Weet iemand of en waar je met gezichtsherkenning naar binnen kan?
Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
- NECNijmeguh
- Contacteer:
Zeker wel, bij elke ingang waar je qr code scant zitten ook camera's waar je in kunt kijken en dan opent het poortje.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:18Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
Maar bij lelijke mensen werkt het schijnbaar niet, dus als hij dicht blijft..NECNijmeguh schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:36Zeker wel, bij elke ingang waar je qr code scant zitten ook camera's waar je in kunt kijken en dan opent het poortje.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:18Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik zou in kleine zalen beginnen, E.B.E.B schreef: ↑vr 28 feb 2025, 19:14Maar bij lelijke mensen werkt het schijnbaar niet, dus als hij dicht blijft..NECNijmeguh schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:36Zeker wel, bij elke ingang waar je qr code scant zitten ook camera's waar je in kunt kijken en dan opent het poortje.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:18Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.
Aldus Gerard Lopez.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 22:40Ik zou in kleine zalen beginnen, E.B.E.B schreef: ↑vr 28 feb 2025, 19:14Maar bij lelijke mensen werkt het schijnbaar niet, dus als hij dicht blijft..NECNijmeguh schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:36Zeker wel, bij elke ingang waar je qr code scant zitten ook camera's waar je in kunt kijken en dan opent het poortje.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:18Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06
Ik snap die proeftuin overigens niet. Ik heb voor de gein toen ik vorig jaar mn seizoenskaart verlengde voor toegang met gezichtsherkenning gekozen, maar ik heb dit hele seizoen nog nergens een poort gezien hoe je daarmee naar binnen kan. Ik heb het hele jaar gewoon mn qr code gebruikt.

Als NEC'ers onder elkaar zou ik je best aan willen bieden om in het voorprogramma te komen staan, maar dan weet ik al helemaal zeker dat ik zelf voor een lege zaal beginGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 22:40Ik zou in kleine zalen beginnen, E.B.E.B schreef: ↑vr 28 feb 2025, 19:14Maar bij lelijke mensen werkt het schijnbaar niet, dus als hij dicht blijft..NECNijmeguh schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:36Zeker wel, bij elke ingang waar je qr code scant zitten ook camera's waar je in kunt kijken en dan opent het poortje.Gerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 18:18Wel raar dan dat ze ook de niet business suites die optie bij de seizoenskaartverlenging boden, terwijl ze dus al wisten dat het daar nog niet toegepast werd....Johnny schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:39Proeftuin was oorspronkelijk business suites, weet niet of het al is uitgebreidGerard Lopez schreef: ↑vr 28 feb 2025, 16:06