Maar schimmig is wel wezenlijk wat anders dan onduidelijk. Hier gaat het om onduidelijkheid. Een verkeerde woordkeuze van de schrijvers. Ik val er niet over, maar het is jammer dat men probeert zaken te dramatiseren omdat dat waarschijnlijk beter verkoopt.bertje schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:38Nouja, volgens mij is het wel redelijk onduidelijk "hoeveel" hij er jaarlijks en/of tot dusver in heeft gestoken. Wel dat hij het belangeloos doet, dat is wel een rustgevende gedachte. Ook vind ik het knap dat hij zo goed afstand weet te houden tot de dagelijkse gang van zaken. Hij zal als supporter natuurlijk wel eens emotioneel zijn, maar niet zoals een van Seumeren die dan de kleedkamer binnen stormt en dat soort gekkigheid.Panucci schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:34In topic over investeerders ook geplaatst, maar hierbij nog eens: Ik val wel een beetje over de zin:Tyson schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:20Weer een prima interview waarin hij ook aangeeft dat we het afgelopen seizoen overgepresteerd hebben, verder is het goed om te lezen dat er met Boekhoorn een 10 jaren plan is gemaakt
https://www.gelderlander.nl/nec/met-dan ... ~ae320ef8/
“Het blijft schimmig tot hoever de invloed reikt bij NEC, ook omdat Boekhoorn zelden een interview geeft.”
Schimmig is het bij viestas. Die versluieren geldstromen bewust, om de boel te flessen, en lekker zand in de ogen te strooien.
Schimmig impliceert duistere zaakjes, en dat is het toch zeker niet. Foei, Jeroen. Jammer.
Volgens mij is Boekhoorn heel duidelijk over zijn invloed. Het springt bij en helpt, maar is geen eigenaar - en wilt dit ook niet zijn
Wilco van Schaik
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Wilco van Schaik
Volgens mij staat de betekenis van het woord schimmig letterlijk voor onduidelijk.Bottendaal schreef: ↑do 08 aug 2024, 13:46Maar schimmig is wel wezenlijk wat anders dan onduidelijk. Hier gaat het om onduidelijkheid. Een verkeerde woordkeuze van de schrijvers. Ik val er niet over, maar het is jammer dat men probeert zaken te dramatiseren omdat dat waarschijnlijk beter verkoopt.bertje schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:38Nouja, volgens mij is het wel redelijk onduidelijk "hoeveel" hij er jaarlijks en/of tot dusver in heeft gestoken. Wel dat hij het belangeloos doet, dat is wel een rustgevende gedachte. Ook vind ik het knap dat hij zo goed afstand weet te houden tot de dagelijkse gang van zaken. Hij zal als supporter natuurlijk wel eens emotioneel zijn, maar niet zoals een van Seumeren die dan de kleedkamer binnen stormt en dat soort gekkigheid.Panucci schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:34In topic over investeerders ook geplaatst, maar hierbij nog eens: Ik val wel een beetje over de zin:Tyson schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:20Weer een prima interview waarin hij ook aangeeft dat we het afgelopen seizoen overgepresteerd hebben, verder is het goed om te lezen dat er met Boekhoorn een 10 jaren plan is gemaakt
“Het blijft schimmig tot hoever de invloed reikt bij NEC, ook omdat Boekhoorn zelden een interview geeft.”
Schimmig is het bij viestas. Die versluieren geldstromen bewust, om de boel te flessen, en lekker zand in de ogen te strooien.
Schimmig impliceert duistere zaakjes, en dat is het toch zeker niet. Foei, Jeroen. Jammer.
Volgens mij is Boekhoorn heel duidelijk over zijn invloed. Het springt bij en helpt, maar is geen eigenaar - en wilt dit ook niet zijn
Maar in het dagelijks taalgebruik wordt het woord "schimmig" vaak voor onduidelijkheid gebruikt, wanneer de zaken wat duister/vaag zijn. En daarmee heeft het woord dus een veel negatievere klank.
Taaltechnisch klopt het volgens mij wel wat DG schrijft.
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat klopt ook, onduidelijk is één van de synoniemen, maar het woord schimmig heeft wel degelijk een andere smaak dan alleen onduidelijk.RW1985 schreef: ↑do 08 aug 2024, 14:07Volgens mij staat de betekenis van het woord schimmig letterlijk voor onduidelijk.Bottendaal schreef: ↑do 08 aug 2024, 13:46Maar schimmig is wel wezenlijk wat anders dan onduidelijk. Hier gaat het om onduidelijkheid. Een verkeerde woordkeuze van de schrijvers. Ik val er niet over, maar het is jammer dat men probeert zaken te dramatiseren omdat dat waarschijnlijk beter verkoopt.bertje schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:38Nouja, volgens mij is het wel redelijk onduidelijk "hoeveel" hij er jaarlijks en/of tot dusver in heeft gestoken. Wel dat hij het belangeloos doet, dat is wel een rustgevende gedachte. Ook vind ik het knap dat hij zo goed afstand weet te houden tot de dagelijkse gang van zaken. Hij zal als supporter natuurlijk wel eens emotioneel zijn, maar niet zoals een van Seumeren die dan de kleedkamer binnen stormt en dat soort gekkigheid.Panucci schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:34In topic over investeerders ook geplaatst, maar hierbij nog eens: Ik val wel een beetje over de zin:Tyson schreef: ↑do 08 aug 2024, 11:20Weer een prima interview waarin hij ook aangeeft dat we het afgelopen seizoen overgepresteerd hebben, verder is het goed om te lezen dat er met Boekhoorn een 10 jaren plan is gemaakt
Maar in het dagelijks taalgebruik wordt het woord "schimmig" vaak voor onduidelijkheid gebruikt, wanneer de zaken wat duister/vaag zijn. En daarmee heeft het woord dus een veel negatievere klank.
Taaltechnisch klopt het volgens mij wel wat DG schrijft.
Wel interessant wat Wilco allemaal te vertellen heeft. Ze zijn blijkbaar ook serieus aan het kijken om de Japanse markt commercieel te gaan benutten. De eerste shirtjes zijn al richting Japan gegaan voor de verkoop. Ben erg benieuwd of zoiets aan gaat slaan!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Vandaar de beperkte oplage van de shirtjes
rise and rise again until lambs become lions
- Bottendaal
- Contacteer:
Niet zo gek met een international en 2 toptalenten. Zeer interessante markt ook op veel gebieden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…bertje schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:50Niet zo gek met een international en 2 toptalenten. Zeer interessante markt ook op veel gebieden.
Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…bertje schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:50Niet zo gek met een international en 2 toptalenten. Zeer interessante markt ook op veel gebieden.
Buiten Tokyo is dat echt dramatisch heb ik vernomen, ook niet gek dat 2 van de 3 helemaal geen Engels kunnen/konden bij hun entree..illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…
Het gemiddelde niveau van Nederlands hier in dit land is ook heel beperkt tegenwoordig, maar dat is een andere discussie. Maar waarom zou een Japanner Engels moeten leren? De meeste Japanners werken hun hele leven in hetzelfde bedrijf waarop ze op basis van senioriteit toch wel hun promoties maken.illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…
Geen idee? Daar ging het ook niet over.DR schreef: ↑di 03 sep 2024, 12:19Maar waarom zou een Japanner Engels moeten leren? De meeste Japanners werken hun hele leven in hetzelfde bedrijf waarop ze op basis van senioriteit toch wel hun promoties maken.illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…bertje schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:50Niet zo gek met een international en 2 toptalenten. Zeer interessante markt ook op veel gebieden.
Het ging mij eigenlijk niet eens specifiek over Japanners, maar Engels is sowieso wel een slag als je je buiten de eigen regio wilt profileren. Had al jaren geleden gemogen.illestyl schreef: ↑di 03 sep 2024, 20:53Geen idee? Daar ging het ook niet over.DR schreef: ↑di 03 sep 2024, 12:19Maar waarom zou een Japanner Engels moeten leren? De meeste Japanners werken hun hele leven in hetzelfde bedrijf waarop ze op basis van senioriteit toch wel hun promoties maken.illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…
Eens; en mij lijkt Duits ook geen overbodige luxe gezien de nabijheid van de grens (al speelt misschien mee dat ik het gestudeerd heb en dus toch een beetje Duits wil propageren). Zeker als je naar een groter stadion gaat en er weer voldoende kaarten beschikbaar komen, lijkt het me al helemaal verstandig. Je hoeft echt niet alle nieuwsberichten enzo in het Engels (en Duits) te vertalen, maar een pagina waarop belangrijke praktische informatie te vinden is over kaartverkoop, shirtverkoop, clubgeschiedenis, etc. is echt een investering van niks, maar maakt het een stuk gemakkelijker om nieuwe klanten te binden. Maak een basisformat en laat dat vertalen. Dat hoeft echt niet veel te kosten.burp schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:14Het ging mij eigenlijk niet eens specifiek over Japanners, maar Engels is sowieso wel een slag als je je buiten de eigen regio wilt profileren. Had al jaren geleden gemogen.illestyl schreef: ↑di 03 sep 2024, 20:53Geen idee? Daar ging het ook niet over.DR schreef: ↑di 03 sep 2024, 12:19Maar waarom zou een Japanner Engels moeten leren? De meeste Japanners werken hun hele leven in hetzelfde bedrijf waarop ze op basis van senioriteit toch wel hun promoties maken.illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…
Overigens verbaast het me wel hoe weinig clubs dat doen. PSV en Ajax hebben een Engelstalige en Spaanstalige website inclusief alle nieuwsberichten in die talen. Feyenoord heeft dat alleen in het Engels. Utrecht heeft een actief Engelstalige twitteraccount, maar verder geen pagina. Als je dan als KNVB buitenlandse interesse wil trekken, dan zou dit toch juist ook een belangrijke stap zijn?
- De Kletskop
- Contacteer:
Zeker nu met AI een hele kleine investering, maar veel waard.Gijscoman schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:29Eens; en mij lijkt Duits ook geen overbodige luxe gezien de nabijheid van de grens (al speelt misschien mee dat ik het gestudeerd heb en dus toch een beetje Duits wil propageren). Zeker als je naar een groter stadion gaat en er weer voldoende kaarten beschikbaar komen, lijkt het me al helemaal verstandig. Je hoeft echt niet alle nieuwsberichten enzo in het Engels (en Duits) te vertalen, maar een pagina waarop belangrijke praktische informatie te vinden is over kaartverkoop, shirtverkoop, clubgeschiedenis, etc. is echt een investering van niks, maar maakt het een stuk gemakkelijker om nieuwe klanten te binden. Maak een basisformat en laat dat vertalen. Dat hoeft echt niet veel te kosten.burp schreef: ↑di 03 sep 2024, 21:14Het ging mij eigenlijk niet eens specifiek over Japanners, maar Engels is sowieso wel een slag als je je buiten de eigen regio wilt profileren. Had al jaren geleden gemogen.illestyl schreef: ↑di 03 sep 2024, 20:53Geen idee? Daar ging het ook niet over.DR schreef: ↑di 03 sep 2024, 12:19Maar waarom zou een Japanner Engels moeten leren? De meeste Japanners werken hun hele leven in hetzelfde bedrijf waarop ze op basis van senioriteit toch wel hun promoties maken.illestyl schreef: ↑ma 02 sep 2024, 20:00Het gemiddelde niveau van Engels is daar echt heel beperkt.Bottendaal schreef: ↑ma 02 sep 2024, 19:51
Ik doelde op de site in het engels aanbieden. Hij wil niet de engelse markt benutten…
Overigens verbaast het me wel hoe weinig clubs dat doen. PSV en Ajax hebben een Engelstalige en Spaanstalige website inclusief alle nieuwsberichten in die talen. Feyenoord heeft dat alleen in het Engels. Utrecht heeft een actief Engelstalige twitteraccount, maar verder geen pagina. Als je dan als KNVB buitenlandse interesse wil trekken, dan zou dit toch juist ook een belangrijke stap zijn?
Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Met dat regime dat schijt heeft aan mensenrechten?
Dat gaat toch niet echt gebeuren hé? Ik mag toch hopen dat het bericht in de Gelderlander niet klopt anders moet je jezelf afvragen of je dat wel steunt
Dat gaat toch niet echt gebeuren hé? Ik mag toch hopen dat het bericht in de Gelderlander niet klopt anders moet je jezelf afvragen of je dat wel steunt
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Eens.T.I.G.O. schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:59JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Buiten houden die gasten. Is meer iets voor in Arnhem.
Als NEC besluit om een officiële samenwerking aan te gaan, lever ik mijn seizoenkaart in.DJTEEF! schreef: ↑do 12 sep 2024, 11:37Eens.T.I.G.O. schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:59JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Het is prima om hier kritisch naar te kijken, maar ook onze benzine komt onder meer uit midden oosten, gros van Nederlanders kopen kleren gemaakt door kinderhanden. Ik blijf het lastig vinden om hier zo naar te kijken.JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Als je zo kritische bent om een evt samenwerking dan lijkt het me lastig consequent te blijven.
Enige waar ik zelf problemen mee zou hebben is invloeden van S-Arabië op NEC
Van mij hoeft een samenwerking niet. Maar laten we dan ook ophouden met voetballen tegen Saudische clubs, niet daar naar het WK gaan etc. Je werkt dan net zo goed samen en/of promoot je het voetbal daar. Dan ook 1 streep trekken als voetballerij.Jota schreef: ↑do 12 sep 2024, 13:12Het is prima om hier kritisch naar te kijken, maar ook onze benzine komt onder meer uit midden oosten, gros van Nederlanders kopen kleren gemaakt door kinderhanden. Ik blijf het lastig vinden om hier zo naar te kijken.JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Als je zo kritische bent om een evt samenwerking dan lijkt het me lastig consequent te blijven.
Het is wel nogal een verschil als je het hebt over actief een samenwerking aangaan, versus benzine (waarbij je weinig alternatieven hebt), of kleding (waarbij ik vind dat je als consument een verantwoordelijkheid hebt, maar het tegelijkertijd een zeer niet-transparante markt is met ook weinig duurzame alternatieven)Jota schreef: ↑do 12 sep 2024, 13:12Het is prima om hier kritisch naar te kijken, maar ook onze benzine komt onder meer uit midden oosten, gros van Nederlanders kopen kleren gemaakt door kinderhanden. Ik blijf het lastig vinden om hier zo naar te kijken.JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Laat het me effe weten.VakkieR schreef: ↑do 12 sep 2024, 12:11Als NEC besluit om een officiële samenwerking aan te gaan, lever ik mijn seizoenkaart in.DJTEEF! schreef: ↑do 12 sep 2024, 11:37Eens.T.I.G.O. schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:59JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
T.I.G.O. schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:59JBNMGN schreef: ↑do 12 sep 2024, 10:27Gaan we nu echt serieus een samenwerking aan met die Saoedies
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !